Friday, February 3, 2012

Peluang Perniagaaan Emas Public Gold


Public Gold Marketing Sdn Bhd menawarkan peluang perniagaan kepada orang ramai yang berminat untuk mengedarkan produk-produk emas keluaran Public Gold. Selain menambah pendapatan terdapat banyak kelebihan lain apabila menjadi peniaga emas Public Gold. Antaranya :

1. Anda perlukan modal yang tinggi sehingga jutaan ringgit sekiranya ingin membuka kedai emas tetapi dengan Public Gold hanya perlu membuat pembelian emas sebanyak RM 20,000 sahaja sudah melayakkan anda menjadi dealer Public Gold yang sah.



2. Tiada yuran keahlian dan boleh dianggap sebagai menyimpan emas sambil berniaga. Tetap untung walaupun tiada jualan kerana harga emas sentiasa naik. Beli untuk simpanan sendiri pun tetap akan diberi komisyen.



3. Public Gold sentiasa mengadakan seminar emas di seluruh Malaysia untuk memudahkan dealer-dealer baru mendapat pelanggan. Berita tentang Public Gold seringkali disiarkan dalam akhbar-akhbar harian seperti BERITA HARIAN dan METRO.



4. Kursus & latihan yang berterusan daripada pihak Public Gold kepada usahawan-usahawan emas yang baru menceburi bidang perniagaan ini serta diberikan sijil pengiktirafan & anugerah bagi yang mencapai target jualan.



5. Produk Public Gold sangat senang dijual. Harga emas yang ditawarkan oleh Public Gold lebih rendah berbanding harga di kedai emas.



6. Dealer dibekalkan dengan pamplet dan katalog emas oleh syarikat untuk memudahkan urusan jual beli dengan pelanggan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...